pokercasino
pokercasino

Η εξαργύρωσή μου απορρίφθηκε

Τι να κάνεις αν απορριφθεί η εξαργύρωσή σου;

Ακολουθούν ορισμένοι από τους πιο συνηθισμένους λόγους για μια εξαργύρωση που έχει απορριφθεί:

Η μέθοδος πληρωμής είναι προσωρινά ή μόνιμα μπλοκαρισμένη: Επικοινώνησε με τον πάροχο της μεθόδου πληρωμής και επιβεβαίωσε την κατάσταση της κάρτας ή του πορτοφολιού σου. Στο μεταξύ, μπορείς να ζητήσεις νέα εξαργύρωση με οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη μέθοδο μέσω του ταμείου.
Οι συναλλαγές με τυχερά παιχνίδια δεν επιτρέπονται στη μέθοδο πληρωμής:
Επικοινώνησε με τον πάροχο της μεθόδου πληρωμής και επιβεβαίωσε την κατάσταση της κάρτας ή του πορτοφολιού σου. Στο μεταξύ, μπορείς να ζητήσεις νέα εξαργύρωση με οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη μέθοδο μέσω του ταμείου.
Υποβλήθηκαν λανθασμένα στοιχεία: Έλεγξε ξανά ότι τα στοιχεία που έχεις υποβάλει είναι σωστά και προσπάθησε ξανά.
Ληγμένη κάρτα: Βεβαιώσου ότι η κάρτα σου δεν έχει λήξει ή δεν πρόκειται να λήξει αυτόν τον μήνα. Στο μεταξύ, μπορείς να ζητήσεις νέα εξαργύρωση με οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη μέθοδο μέσω του ταμείου.
Τεχνικό σφάλμα: Αν ο επεξεργαστής πληρωμών μας απέρριψε την εξαργύρωσή σου λόγω σφάλματος, υπόβαλε ξανά την αίτησή σου. Συνήθως, αυτά τα σφάλματα είναι προσωρινά και δεν θα πρέπει να επηρεάσει τα μελλοντικά σας αιτήματα.
Μια άλλη συναλλαγή επεξεργάζεται: Αν πραγματοποίησες πρόσφατη εξαργύρωση, θα χρειαστεί να περιμένεις να ολοκληρωθεί η επεξεργασία της προτού ζητήσεις νέο αίτημα.
Λήξη χρόνου: Ανανέωσε τη σελίδα και προσπάθησε να πραγματοποιήσεις την εξαργύρωση ξανά. Αν ολοκλήρωσες τη συναλλαγή και στη συνέχεια έληξε ο χρόνος, το αίτημά σου υποβλήθηκε. Θα σου στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης μόλις επεξεργαστούμε την εξαργύρωσή σου.
Αν αυτές οι συμβουλές δεν σε βοηθήσουν και εξακολουθείς να έχεις προβλήματα όταν κάνεις εξαργύρωση ή αν έχεις άλλες ερωτήσεις, απλά ενημέρωσέ μας αν αντιμετωπίζεις προβλήματα μέσω της ζωντανής συνομιλίας μας.

Βρήκες αυτό το άρθρο χρήσιμο;


Δεν βρίσκεις αυτό που ψάχνεις;