Γιατί πρέπει να επικυρώσω τον λογαριασμό πληρωμών μου;
Πότε πρέπει να επικυρώσω τον λογαριασμό πληρωμών μου;
Ποια έγγραφα πρέπει να στείλω;
Γιατί πρέπει να επικυρώσω τον λογαριασμό πληρωμών μου;
Στο πλαίσιο των προϋποθέσεων της άδειάς μας, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι είσαι ο ιδιοκτήτης κάθε μεθόδου εξαργύρωσης που σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις σε μας. Αυτή η επικύρωση είναι υποχρεωτική και γίνεται μία μόνο φορά για κάθε νέο λογαριασμό πληρωμής που σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις. Μόλις επικυρώσουμε έναν λογαριασμό πληρωμής, δεν θα χρειαστεί να τον επικυρώσουμε εκ νέου
Όλα τα έγγραφα που λαμβάνουμε παραμένουν ασφαλή. Δεν θα τα χρησιμοποιήσουμε για άλλους σκοπούς πέρα από την επικύρωση των μεθόδων πληρωμής σου.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Επισημαίνεται ότι ο λογαριασμός σου θα περιοριστεί αν δεν λάβουμε τα παρακάτω απαιτούμενα έγγραφα εντός επτά ημερών.
Πότε πρέπει να επικυρώσω τον λογαριασμό πληρωμών μου;
Θα σου ζητήσουμε αποδεικτικό κυριότητας όταν ζητήσεις εξαργύρωση σε έναν νέο και μη επικυρωμένο λογαριασμό πληρωμής.
Ποια έγγραφα πρέπει να στείλω;
Για να μάθεις ποια έγγραφα θα πρέπει να στείλεις, διάλεξε τη μέθοδο πληρωμής σου από την παρακάτω λίστα.
Για να γίνει αποδεκτό το έγγραφό σου, βεβαιώσου ότι:
- Τα στοιχεία του λογαριασμού και της συναλλαγής είναι σαφή
- Σε όλα τα στιγμιότυπα οθόνης του online banking το URL/ο σύνδεσμος είναι ορατός
- Το αποδεικτικό IBAN φέρει σφραγίδα και υπογραφή από την τράπεζα
- Το έγγραφο δεν είναι θολό ή περικομμένο
- Και οι τέσσερις γωνίες του εγγράφου πρέπει να είναι ορατές
- Οι φωτοτυπίες δεν γίνονται δεκτές
Μπορείς να ανεβάσεις γρήγορα τα έγγραφά σου εδώ.
Apple Pay
- Ένα στιγμιότυπο οθόνης της εφαρμογής Apple Wallet. Θα δείχνει την κάρτα(-ες) που χρησιμοποιείς για τις συναλλαγές σου και οποιαδήποτε από τις καταθέσεις που πραγματοποίησες σε εμάς. Εναλλακτικά, μπορείς να στείλεις μια φωτογραφία του μπροστινού μέρους της κάρτας(-ών) που χρησιμοποιείς με το Apple Pay σου.
- Για εικονικές κάρτες, ένα screenshot που να δείχνει μόνο τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία αυτής της κάρτας(-ών). Για παράδειγμα, 444444******* 4444. Επίσης, πρέπει να έχει το όνομά σου, την ημερομηνία έκδοσης και την ημερομηνία λήξης της εικονικής κάρτας(-ών).
Κάρτες (Visa ή Mastercard)
- Ένα αντίγραφο του ενημερωτικού της πιστωτικής κάρτας(-ών) σου (όχι παλαιότερο από 3 μήνες) που να φαίνεται το όνομα του κατόχου της κάρτας και μόνο τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού της κάρτας(-ών) σου (π.χ. 444444****** 4444). Δεν χρειάζεται να συμπεριλάβεις το ιστορικό συναλλαγών σου.
- Ένα σκαναρισμένο αντίγραφο της κάρτας(-ών) σου. Πρέπει να φαίνονται μόνο τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού της κάρτας(-ών) σου.
- Διαφορετικά, αν χρησιμοποιείς μια εικονική κάρτα(-ες), στείλε μας ένα αντίγραφο του ενημερωτικού του τραπεζικού σου λογαριασμού που σχετίζεται με την εικονική κάρτα(-ες), συμπεριλαμβανομένης της κατάθεσης που έκανες σε εμάς στο ιστορικό συναλλαγών.
Άμεση τραπεζική μεταφορά και έμβασμα
- Ένα ευκρινές στιγμιότυπο οθόνης της σελίδας σύνοψης της υπηρεσίας online banking σου. Θα πρέπει να εμφανίζει το πλήρες όνομά σου, τα στοιχεία του λογαριασμού σου και το σύνδεσμο URL του ιστοτόπου. Δεν χρειάζεται να συμπεριλάβεις το ιστορικό συναλλαγών σου.
- Τα έγγραφα που εκτυπώνονται μέσω home banking πρέπει να δείχνουν την ημερομηνία και να έχουν τον σύνδεσμο URL του ιστοτόπου της τράπεζας.
- Εναλλακτικά, σε ένα μόνο επίσημο έγγραφο το ενημερωτικό τραπεζικού λογαριασμού ή ένα αποδεικτικό του IBAN.
Βεβαιώσου ότι στα έγγραφα και την καταγραφή οθόνης οι παρακάτω λεπτομέρειες είναι ορατές:
- Ημερομηνία έκδοσης (λιγότερο από 3 μήνες)
- Αριθμός IBAN (ίδιος με τον αριθμό που είναι καταχωρημένος στην ιστοσελίδα μας)
- Κωδικός BIC/SWIFT
- Το πλήρες όνομά σου ως κάτοχος του τραπεζικού λογαριασμού (οι λογαριασμοί εκ μέρους τρίτων δεν επιτρέπονται)
- Ταυτοποίηση τράπεζας / λογότυπο
- Για την απόδειξη του IBAN, το έγγραφο πρέπει να σφραγίζεται και να υπογράφεται με το χέρι από την τράπεζα. Στη φωτογραφία αυτού του εγγράφου οι τέσσερις γωνίες πρέπει να είναι ορατές.
NETELLER
- Ένα ευανάγνωστο και ευκρινές στιγμιότυπο οθόνης desktop ή κινητού της σελίδας 'Επισκόπηση λογαριασμού' ή 'Ρυθμίσεις’ του λογαριασμού σου στο NETELLER. Πρέπει να φαίνονται το όνομα και η καταχωρημένη διεύθυνση email σου και το URL πρέπει να είναι ορατό.
- Κάνε κλικ στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας 'Επισκόπηση λογαριασμού' για να δεις αυτές τις πληροφορίες.
Skrill
- Ένα ευανάγνωστο και ευδιάκριτο στιγμιότυπο οθόνης desktop ή κινητού του συνόλου της σελίδας 'Ρυθμίσεις - προσωπικά στοιχεία', όταν είσαι συνδεδεμένος στον λογαριασμό σου. Η διεύθυνση URL της σελίδας πρέπει να είναι ορατή.
PayPal
- Ένα ευανάγνωστο και ευδιάκριτο στιγμιότυπο οθόνης desktop ή κινητού της οθόνης΄Λογαριασμός’ όταν είσαι συνδεδεμένος στον λογαριασμό σου. Για να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτή τη σελίδα, επίλεξε το γρανάζι επάνω δεξιά δίπλα στην 'Αποσύνδεση'. Το URL και το 'ID εμπόρου' (αν έχει το Paypal σου) πρέπει να είναι ορατό στο στιγμιότυπο οθόνης.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Βεβαιώσου ότι στο έγγραφό σου φαίνονται ευκρινώς τα στοιχεία του λογαριασμού και της συναλλαγής σου. Διαφορετικά, δεν μπορούμε να το δεχτούμε.
Επίσης, δεν μπορούμε να δεχτούμε το έγγραφό σου αν:
- Το URL/ο σύνδεσμος δεν είναι ορατό στα στιγμιότυπα οθόνης του online banking.
- Το αποδεικτικό IBAN δεν φέρει σφραγίδα και υπογραφή από την τράπεζα.
- Το έγγραφο είναι θολό, περικομμένο ή αν οι τέσσερις γωνίες του εγγράφου δεν είναι ορατές.
- Οι φωτοτυπίες δεν γίνονται δεκτές.
Η ομάδα μας θα εξετάσει τα έγγραφά σου και θα επικοινωνήσει μαζί σου αν προκύψουν προβλήματα. Διαφορετικά, θα σε ενημερώσουμε όταν θα έχεις τη δυνατότητα να πραγματοποιήσεις το αίτημα κατάθεσης ή εξαργύρωσης.