pokercasino
pokercasino

Αναφορά προβλημάτων λογισμικού, δυσλειτουργίες ή μηνύματα σφάλματος

Θέλουμε να επιστρέψεις στο παιχνίδι το συντομότερο δυνατό. Μπορείς να μας βοηθήσεις να το κάνουμε αυτό στέλνοντας τις παρακάτω πληροφορίες στην ομάδα υποστήριξής μας.

  • Ένα στιγμιότυπο οθόνης με το σφάλμα ή το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.
  • Ένα αντίγραφο των αρχείων καταγραφής του λογισμικού μας.
  • Μια περιγραφή του προβλήματος.

Ρίξε μια ματιά στις παρακάτω πληροφορίες για βοήθεια σχετικά με τη λήψη στιγμιότυπου οθόνης:

Λήψη στιγμιότυπου οθόνης

Άνοιξε την οθόνη όπου αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα. Στη συνέχεια ακολούθησε τα βήματα ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σου:

Windows
  1. Πάτησε ταυτόχρονα τα πλήκτρα ‘Windows’ + ‘Print Screen’.
  2. Η οθόνη σου θα γίνει πιο σκοτεινή για λίγο, για να υποδείξει ότι παίρνεις μια καταγραφή οθόνης.
  3. Η καταγραφή οθόνης αποθηκεύεται αυτόματα σε αυτόν τον φάκελο: Εικόνες → Καταγραφή οθόνης

Για άλλους τρόπους να πάρεις μια καταγραφή οθόνης και περισσότερες πληροφορίες, δοκίμασε την ιστοσελίδα του WikiHow.

Mac
  • Πάτησε 'Command' + 'Shift' + '3' ταυτόχρονα.
  • Η εικόνα αποθηκεύεται στην επιφάνεια εργασίας σου.

Μπορείς να βρεις έναν οδηγό για τη λήψη στιγμιότυπου οθόνης σε αυτό το site της Apple

Android

Για τις περισσότερες συσκευές Android, ακολούθησε αυτές τις οδηγίες:

  • Πάτησε και κράτησε πατημένα τα κουμπιά ενεργοποίησης και μείωσης έντασης ταυτόχρονα για 1-2 δευτερόλεπτα.
  • Υπάρχει ένα σύντομο animation που δείχνει ότι πήρες το στιγμιότυπο οθόνης με επιτυχία.

Μπορείς να βρεις τα στιγμιότυπα οθόνης που έχεις πάρει ανοίγοντας την εφαρμογή 'Φωτογραφία' και πηγαίνοντας στη:

  • Βιβλιοθήκη → Στιγμιότυπα οθόνης

Οι οδηγίες μπορεί να διαφέρουν από συσκευή σε συσκευή, αλλά θα πρέπει να είναι παρόμοιες με τις οδηγίες που παρέχουμε παραπάνω. Αν χρειάζεσαι περισσότερη βοήθεια, επικοινώνησε με τον κατασκευαστή της συσκευής σου.

Μπορείς επίσης να επισκεφτείς την ιστοσελίδα υποστήριξης της Google για περισσότερες πληροφορίες.

iOS

Οι οδηγίες εξαρτώνται από το ποια συσκευή και ποιο μοντέλο χρησιμοποιείς. Μπορείς να βρεις τα καλύτερα βήματα στο site της Apple:

Ανάκτηση αρχείων καταγραφής

Τα αρχεία καταγραφής του λογισμικού μας καταγράφουν ενέργειες από την εφαρμογή μας. Μπορούμε να τα εξετάσουμε για μηνύματα σφάλματος ή ενδείξεις για το τι μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα.

Το σύστημα αντικαθιστά τα αρχεία καταγραφής μετά από 48 ώρες, επομένως στείλε μας τα αρχεία το συντομότερο δυνατό.

Λογισμικό για desktop (Windows ή Mac)

Φόρτωσε το λογισμικό μας. (Δεν χρειάζεται να συνδεθείς.) Από το λόμπι, διάλεξε:

Βοήθεια → Αρχεία καταγραφής (πληκτρολόγησε το όνομα χρήστη σου και τυχόν άλλα σχετικά στοιχεία) → ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ.

Αυτό θα στείλει αυτόματα τα αρχεία καταγραφής και την εξήγησή σου σε εμάς.

Αποστολή των αρχείων καταγραφής με άλλα συνημμένα αρχεία

Μπορείς να συμπεριλάβεις άλλα συνημμένα αρχεία όπως στιγμιότυπα οθόνης και να τα στείλεις μαζί με τα αρχεία καταγραφής σου. Για να το κάνεις αυτό, άνοιξε το λόμπι και στη συνέχεια πήγαινε στη:

Βοήθεια → Αρχεία καταγραφής → ZIP & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ

Αποθήκευσε το αρχείο στην επιφάνεια εργασίας σου. Η προεπιλεγμένη θέση είναι ο φάκελος ρυθμίσεων, επομένως βεβαιώσου να τον αποθηκεύσεις στην επιφάνεια εργασίας.

Τι συμβαίνει αν δεν μπορώ να ανοίξω το λογισμικό;

Προσπάθησε να τρέξεις το λογισμικό μας για 3 έως 4 λεπτά και να το αφήσεις να 'επιχειρήσει' να συνδεθεί. Ακόμα κι αν υπάρχει κάποιο σφάλμα, απλά κράτησε το πρόγραμμα ανοιχτό για μερικά επιπλέον λεπτά.

Μόλις περάσει ο χρόνος, ακολούθησε τα βήματα που ισχύουν για το λειτουργικό σου σύστημα:

Windows
  1. Πάτησε το πλήκτρο των Windows + 'R' ταυτόχρονα.
  2. Πληκτρολόγησε ή κάνε αντιγραφή/επικόλληση το παρακάτω κείμενο στο πεδίο που παρέχεται. Πάτησε ‘Enter’:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Βρες και άνοιξε τον φάκελο του λογισμικού μας.
  4. Εντόπισε όλα τα αρχεία που τελειώνουν σε .log.0 ή .log.1.
  5. Σύρε αυτά τα αρχεία στην επιφάνεια εργασίας για εύκολη πρόσβαση.

Ρίξε μια ματιά σε αυτό το βίντεο για αναλυτικές οδηγίες:

Mac OS X
  1. Άνοιξε την Εύρεση. Στην μπάρα του 'Μενού’ στο επάνω μέρος της οθόνης κάνε κλικ στη ‘Μετάβαση’ και στη συνέχεια στη ‘Μετάβαση σε φάκελο'.
  2. Πληκτρολόγησε ή κάνε αντιγραφή/επικόλληση το παρακάτω κείμενο στο πεδίο που παρέχεται και πάτησε ‘Εnter':
    ~/Library/Logs
  3. Βρες και άνοιξε τον φάκελο του λογισμικού μας.
  4. Εντόπισε όλα τα αρχεία που τελειώνουν σε .log.0 ή .log.1.
  5. Σύρε αυτά τα αρχεία στην επιφάνεια εργασίας για εύκολη πρόσβαση.

Αν χρησιμοποιείς την εφαρμογή μας για κινητά, διάλεξε την παρακάτω επιλογή:

Εφαρμογή για κινητά (Android ή iOS)
  1. Φόρτωσε την εφαρμογή στο κινητό σου και συνδέσου. Αν δεν μπορείς να συνδεθείς, ακολούθησε το βήμα 2, διαφορετικά προχώρησε στο βήμα 3.
  2. Κλείσε το παράθυρο σύνδεσης πατώντας το 'X' επάνω δεξιά.
  3. Πάτησε το εικονίδιο ‘Λογαριασμός’ για να εκκινήσεις την ενότητα λογαριασμού.
  4. Διάλεξε 'Βοήθεια' και 'Αποστολή αρχείων καταγραφής στην υποστήριξη'.
  5. Πληκτρολόγησε το όνομα χρήστη σου και τυχόν σχετικά στοιχεία.
  6. Πληκτρολόγησε 'ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ'.

Έτσι, θα σταλούν αυτομάτως τα αρχεία σε εμάς.

Αν δεν μπορείς να ανοίξεις την εφαρμογή για κινητά, δε θα είναι δυνατό να μας στείλεις τα αρχεία καταγραφής σου. Μπορείς να μας στείλεις μια καταγραφή οθόνης και άλλες λεπτομέρειες.

Πώς μπορώ να σας στείλω αυτά τα στοιχεία;

Τα αρχεία καταγραφής θα σταλούν αυτόματα σε εμάς, αν μπορείς να ανοίξεις το λογισμικό μας και επιλέξεις 'ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ'. Να συμπεριλάβεις το όνομα χρήστη σου και τυχόν σχετικά στοιχεία.

Πώς μπορώ να στείλω αρχεία καταγραφής, στιγμιότυπα οθόνης ή άλλες πληροφορίες χειροκίνητα;

Δεχόμαστε αρχεία καταγραφής σε συμπιεσμένη μορφή, που είναι είναι ένα αρχείο που λήγει σε .zip. Αν θέλεις να συμπιέσεις αρχεία αλλά δεν είσαι βέβαιος πώς μπορείς να το κάνεις, ανάτρεξε στην ιστοσελίδα της Microsoft για βοήθεια.

Μόλις συμπιέσεις τα αρχεία καταγραφής, στείλε τα σε εμάς με τις υπόλοιπες πληροφορίες. Μπορείς να το κάνεις αυτό μέσω της συνομιλίας του λογισμικού μας, της εφαρμογής για κινητά ή της ιστοσελίδας μας.

Αποποίηση ευθυνών:
Παρέχουμε συνδέσμους σε ιστοσελίδες και προϊόντα τρίτων μερών για την καλύτερη πληροφόρηση των παικτών μας. Το Stars Group δεν επιδοκιμάζει ούτε αναλαμβάνει την ευθύνη για τη χρήση αυτών των προϊόντων ή ιστοσελίδων, που είναι ανεξάρτητα από το Stars Group. Να έχεις υπόψη σου ότι τυχόν πληροφορίες ή προϊόντα που αναφέρονται, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ή να παραπέμπονται με δική σου ευθύνη και κατά τη διακριτική σου ευχέρεια.

Βρήκες αυτό το άρθρο χρήσιμο;


Δεν βρίσκεις αυτό που ψάχνεις;