Θέλουμε να επιστρέψεις στο παιχνίδι το συντομότερο δυνατό. Μπορείς να μας βοηθήσεις να το κάνουμε αυτό στέλνοντας τις παρακάτω πληροφορίες στην ομάδα υποστήριξής μας.
Ρίξε μια ματιά στις παρακάτω πληροφορίες για βοήθεια σχετικά με τη λήψη στιγμιότυπου οθόνης:
Άνοιξε την οθόνη όπου αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα. Στη συνέχεια ακολούθησε τα βήματα ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σου:
Για άλλους τρόπους να πάρεις μια καταγραφή οθόνης και περισσότερες πληροφορίες, δοκίμασε την ιστοσελίδα του WikiHow.
Μπορείς να βρεις έναν οδηγό για τη λήψη στιγμιότυπου οθόνης σε αυτό το site της Apple
Για τις περισσότερες συσκευές Android, ακολούθησε αυτές τις οδηγίες:
Μπορείς να βρεις τα στιγμιότυπα οθόνης που έχεις πάρει ανοίγοντας την εφαρμογή 'Φωτογραφία' και πηγαίνοντας στη:
Οι οδηγίες μπορεί να διαφέρουν από συσκευή σε συσκευή, αλλά θα πρέπει να είναι παρόμοιες με τις οδηγίες που παρέχουμε παραπάνω. Αν χρειάζεσαι περισσότερη βοήθεια, επικοινώνησε με τον κατασκευαστή της συσκευής σου.
Μπορείς επίσης να επισκεφτείς την ιστοσελίδα υποστήριξης της Google για περισσότερες πληροφορίες.
Τα αρχεία καταγραφής του λογισμικού μας καταγράφουν ενέργειες από την εφαρμογή μας. Μπορούμε να τα εξετάσουμε για μηνύματα σφάλματος ή ενδείξεις για το τι μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα.
Το σύστημα αντικαθιστά τα αρχεία καταγραφής μετά από 48 ώρες, επομένως στείλε μας τα αρχεία το συντομότερο δυνατό.
Φόρτωσε το λογισμικό μας. (Δεν χρειάζεται να συνδεθείς.) Από το λόμπι, διάλεξε:
Βοήθεια → Αρχεία καταγραφής (πληκτρολόγησε το όνομα χρήστη σου και τυχόν άλλα σχετικά στοιχεία) → ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ.
Αυτό θα στείλει αυτόματα τα αρχεία καταγραφής και την εξήγησή σου σε εμάς.
Αποστολή των αρχείων καταγραφής με άλλα συνημμένα αρχεία
Μπορείς να συμπεριλάβεις άλλα συνημμένα αρχεία όπως στιγμιότυπα οθόνης και να τα στείλεις μαζί με τα αρχεία καταγραφής σου. Για να το κάνεις αυτό, άνοιξε το λόμπι και στη συνέχεια πήγαινε στη:
Βοήθεια → Αρχεία καταγραφής → ZIP & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Αποθήκευσε το αρχείο στην επιφάνεια εργασίας σου. Η προεπιλεγμένη θέση είναι ο φάκελος ρυθμίσεων, επομένως βεβαιώσου να τον αποθηκεύσεις στην επιφάνεια εργασίας.
Τι συμβαίνει αν δεν μπορώ να ανοίξω το λογισμικό;
Προσπάθησε να τρέξεις το λογισμικό μας για 3 έως 4 λεπτά και να το αφήσεις να 'επιχειρήσει' να συνδεθεί. Ακόμα κι αν υπάρχει κάποιο σφάλμα, απλά κράτησε το πρόγραμμα ανοιχτό για μερικά επιπλέον λεπτά.
Μόλις περάσει ο χρόνος, ακολούθησε τα βήματα που ισχύουν για το λειτουργικό σου σύστημα:
Ρίξε μια ματιά σε αυτό το βίντεο για αναλυτικές οδηγίες:
Αν χρησιμοποιείς την εφαρμογή μας για κινητά, διάλεξε την παρακάτω επιλογή:
Έτσι, θα σταλούν αυτομάτως τα αρχεία σε εμάς.
Αν δεν μπορείς να ανοίξεις την εφαρμογή για κινητά, δε θα είναι δυνατό να μας στείλεις τα αρχεία καταγραφής σου. Μπορείς να μας στείλεις μια καταγραφή οθόνης και άλλες λεπτομέρειες.
Τα αρχεία καταγραφής θα σταλούν αυτόματα σε εμάς, αν μπορείς να ανοίξεις το λογισμικό μας και επιλέξεις 'ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ'. Να συμπεριλάβεις το όνομα χρήστη σου και τυχόν σχετικά στοιχεία.
Πώς μπορώ να στείλω αρχεία καταγραφής, στιγμιότυπα οθόνης ή άλλες πληροφορίες χειροκίνητα;
Δεχόμαστε αρχεία καταγραφής σε συμπιεσμένη μορφή, που είναι είναι ένα αρχείο που λήγει σε .zip. Αν θέλεις να συμπιέσεις αρχεία αλλά δεν είσαι βέβαιος πώς μπορείς να το κάνεις, ανάτρεξε στην ιστοσελίδα της Microsoft για βοήθεια.
Μόλις συμπιέσεις τα αρχεία καταγραφής, στείλε τα σε εμάς με τις υπόλοιπες πληροφορίες. Μπορείς να το κάνεις αυτό μέσω της συνομιλίας του λογισμικού μας, της εφαρμογής για κινητά ή της ιστοσελίδας μας.
Αποποίηση ευθυνών:
Παρέχουμε συνδέσμους σε ιστοσελίδες και προϊόντα τρίτων μερών για την καλύτερη πληροφόρηση των παικτών μας. Το Stars Group δεν επιδοκιμάζει ούτε αναλαμβάνει την ευθύνη για τη χρήση αυτών των προϊόντων ή ιστοσελίδων, που είναι ανεξάρτητα από το Stars Group. Να έχεις υπόψη σου ότι τυχόν πληροφορίες ή προϊόντα που αναφέρονται, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ή να παραπέμπονται με δική σου ευθύνη και κατά τη διακριτική σου ευχέρεια.