pokercasino

Προβλήματα απόδοσης με προηγμένα γραφικά (Windows)

Τα προηγμένα γραφικά του λογισμικού μας χρησιμοποιούν την πιο πρόσφατη μηχανή γραφικών μας. Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με αυτό, υπάρχουν βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να βελτιώσεις την κατάσταση.

Αρχικά, βεβαιώσου ότι η κάρτα γραφικών σου διαθέτει τα πιο πρόσφατα προγράμματα οδήγησης βίντεο. Ο ιστότοπος του κατασκευαστή της κάρτας σου πρέπει να έχει αυτές τις πληροφορίες.

Θα βρεις οδηγούς για τις πιο κοινές κάρτες εδώ:

Αν έχεις τα τελευταία προγράμματα οδήγησης κάρτας γραφικών αλλά εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις προβλήματα, προσπάθησε να προσαρμόσεις τις ρυθμίσεις του λογισμικού μας:

Βήμα 1: Πήγαινε στο θέμα τραπεζιού ‘Carbon Lite’

Προτείνουμε να μεταβείς στο θέμα τραπεζιού ‘Carbon Lite’. Είναι ένα θέμα τραπεζιού που έχουμε δημιουργήσει για παίκτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με το λογισμικό. Με τον μειωμένο αριθμό animation που διαθέτει, έχει καλύτερη απόδοση.

Για να επιλέξεις το θέμα τραπεζιού σου, συνδέσου στον λογαριασμό σου από μια συσκευή desktop και πήγαινε στις:

Ρυθμίσεις → Εμφάνιση τραπεζιού → Θέματα

Για να αλλάξεις το θέμα σου όσο κάθεσαι σε τραπέζι, πάτησε το ‘Τραπέζι’ στην επάνω αριστερή γωνία και επίλεξε ‘Θέματα τραπεζιού’.

Βήμα 2: Απενεργοποίησε τα animation

Ρυθμίσεις → Εμφάνιση τραπεζιού → Animation

  • ANIMATION ΚΑΡΤΑΣ → Απενεργοποιημένο
  • ANIMATION ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ → Απενεργοποιημένο
  • ZOOM ANIMATION → Απενεργοποιημένο
  • ANIMATION ΦΟΝΤΟΥ → Απενεργοποιημένο
  • ΦΙΓΟΥΡΕΣ → Απενεργοποιημένο
  • ΚΥΡΟΣ → Απενεργοποιημένο

Βήμα 3: Διαμόρφωσε την ταχύτητα καρέ και την ποιότητα γραφικών

Ρυθμίσεις → Εμφάνιση τραπεζιού → Γραφικά

  • ΤΑΧYΤΗΤΑ ΚΑΡE → Υψηλή
  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ → Χαμηλή
  • Χρήση επιτάχυνσης υλικού → Αυτόματη ανίχνευση (προεπιλογή) →

Μπορείς να κάνεις επανεκκίνηση του λογισμικού μας, αν πραγματοποιήσεις αλλαγές. Εάν, μετά την επανεκκίνηση, εξακολουθείς να βλέπεις την επιλογή 'Χρήση επιτάχυνσης υλικού' να είναι ρυθμισμένη στο 'Όχι', τότε θα πρέπει να ενημερώσεις τα προγράμματα οδήγησης βίντεο της κάρτας γραφικών σου.

Αυτές οι αλλαγές θα βελτιώσουν την εμπειρία σου στο παιχνίδι και θα μειώσουν την καθυστέρηση του λογισμικού, ιδιαίτερα όταν παίζεις σε πολλαπλά τραπέζια.

Αν το πρόβλημα παραμένει, μπορείς να μας βοηθήσεις στέλνοντας νέα αρχεία καταγραφής και ορισμένες σημαντικές πληροφορίες:

Χρειάζομαι ακόμα βοήθεια. Πώς μπορώ να στείλω αρχεία καταγραφής;

Φόρτωσε το λογισμικό μας και επίλεξε στο λόμπι:

Βοήθεια → Αρχεία καταγραφής → ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ.

Τι άλλο πρέπει να σας στείλω;

Θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα σχετικά με τα βήματα που ακολουθείς, τα κλικ του ποντικιού σου και σε ποιο σημείο προκύπτει σφάλμα:

  • Σε πόσα τραπέζια έπαιζες όταν προέκυψε το πρόβλημα;
  • Ποιους τύπους παιχνιδιού έπαιζες;
  • Αντιμετωπίζεις προβλήματα σε ένα συγκεκριμένο στάδιο; Για παράδειγμα, κατά την εγγραφή, ανοίγει το παράθυρο του τραπεζιού, κλείνει το τραπέζι κ.λπ.;
  • Η εμφάνιση των τραπεζιών γίνεται σε λειτουργία πλήρους οθόνης ή παραθύρου;
  • Πόσες οθόνες χρησιμοποιείς;
  • Ήταν ένα μεμονωμένο συμβάν ή ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα;
  • Τι λογισμικό τρίτων χρησιμοποιείς: PokerTracker, Holdem Manager, κ.λπ.;

Θα πρέπει να γνωρίζεις το εξής:
Τα εργαλεία τρίτων μερών μπορούν να παρέμβουν στην απόδοση του λογισμικού μας. Προτείνουμε να τρέξεις το λογισμικό μας χωρίς αυτά. Λυπόμαστε για την ταλαιπωρία. Ελπίζουμε τα παραπάνω να σε βοηθήσουν.

Αποποίηση ευθυνών:
Παρέχουμε συνδέσμους σε ιστοσελίδες και προϊόντα τρίτων μερών για την καλύτερη πληροφόρηση των παικτών μας. Το Stars Group δεν επιδοκιμάζει ούτε αναλαμβάνει την ευθύνη για τη χρήση αυτών των προϊόντων ή ιστοσελίδων, που είναι ανεξάρτητα από το Stars Group. Να έχεις υπόψη σου ότι τυχόν πληροφορίες ή προϊόντα που αναφέρονται, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ή να παραπέμπονται με δική σου ευθύνη και κατά τη διακριτική σου ευχέρεια.

Βρήκες αυτό το άρθρο χρήσιμο;


Δεν βρίσκεις αυτό που ψάχνεις;