pokercasino

Βοήθεια αποσύνδεσης λογισμικού και εφαρμογών

Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα αποσύνδεσης ενώ χρησιμοποιείς το λογισμικό ή την εφαρμογή μας, παρακάτω θα βρεις μερικά βήματα επίλυσης που μπορείς να ακολουθήσεις.

Βήμα 1: Βασικές συμβουλές επίλυσης προβλημάτων

  1. Αποσυνδέσου από την εφαρμογή μας ή κλείσε το λογισμικό μας για desktop και απενεργοποίησε τη συσκευή σου.
  2. Κάνε επανεκκίνηση του δικτυακού εξοπλισμού που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς.
  3. Ενεργοποίησε πάλι τη συσκευή σου, άνοιξε εκ νέου το λογισμικό μας και επανασυνδέσου.

Αν το πρόβλημα παραμένει, ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες ανάλογα με την επιλογή που ισχύει για σένα.

Αποσυνδέσεις κατά τη χρήση Wi-Fi ή ενσύρματης σύνδεσης στο broadband σπιτιού
  1. Κλείσε άλλα προγράμματα που ενδέχεται να χρησιμοποιούν το internet. Για παράδειγμα, τυχόν πολυμέσα ροής, λήψη αρχείων κ.λπ. θα επηρεάσουν το εύρος ζώνης του internet.
  2. Βεβαιώσου ότι το router/modem διαθέτει το πιο πρόσφατο υλικολογισμικό. Για να αναβαθμίσεις τo υλικολογισμικό σου, επικοινώνησε με τον πωλητή ή τον κατασκευαστή της συσκευής σου.
  3. Ρύθμισε το router σου. Κάποια router Super-G ή Super-G Turbo (όπως το DLink DI-624+ κ.α.) αντιμετωπίζουν πρόβλημα όταν βρίσκονται σε λειτουργία Turbo. Για λεπτομέρειες σχετικά με τη ρύθμιση του router σου, ρίξε μια ματιά στο εγχειρίδιο χρήσης ή επικοινώνησε με τον πωλητή της συσκευής.
Αποσυνδέσεις κατά τη χρήση της εφαρμογής για κινητά
  1. Ελευθέρωσε λίγη μνήμη στη συσκευή σου κλείνοντας εφαρμογές που εκτελούνται στο παρασκήνιο.
  2. Χρησιμοποίησε μόνο έναν τύπο σύνδεσης, είτε Wi-Fi είτε δεδομένα κινητού. Μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση κατά τη σταθεροποίηση της σύνδεσης ενώ εναλλάσεις μεταξύ των δύο. Για παράδειγμα, αν μετακινείσαι μέσα στο σπίτι, η συσκευή σου μπορεί να αλλάζει από Wi-Fi σε δεδομένα κινητού, ανάλογα με το ποιο σήμα είναι ισχυρότερο. Οι διακομιστές μας ενδέχεται να εκλάβουν αυτή την αλλαγή ως αποσύνδεση. Για να το αποφύγεις αυτό, απενεργοποίησε είτε το Wi-Fi είτε τα δεδομένα κινητού στη συσκευή σου ώστε να χρησιμοποιεί μόνο μια σύνδεση. Συνιστούμε να χρησιμοποιείς Wi-Fi.

Βήμα 2: Επανεγκατάστησε το λογισμικό ή την εφαρμογή μας.

Αν οι παραπάνω οδηγίες δεν σε βοηθήσουν να λύσεις το πρόβλημα σύνδεσης, σου συνιστούμε να κάνεις επανεγκατάσταση του λογισμικού μας. Μπορείς να βρεις τις οδηγίες για να το κάνεις αυτό εδώ.

Βήμα 3: Στείλε μας τα στοιχεία σου και τα αρχεία καταγραφής

Αν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις προβλήματα αποσύνδεσης μετά την επανεγκατάσταση του λογισμικού μας, θα χρειαστεί να μας στείλεις κάποια στοιχεία σχετικά με το σύστημα και τη σύνδεσή σου. Ανάλογα με τη συσκευή που χρησιμοποιείς, διάλεξε τις παρακάτω επιλογές για να δεις τις πληροφορίες που χρειάζεσαι:

Στοιχεία desktop (Windows & Mac)
  • Λειτουργικό σύστημα, π.χ. Windows 10, macOS 10.14 κ.λπ.
  • Επεξεργαστής, π.χ. Pentium 4, 2.4 GHz, G3, G4, Intel Core2Duo 2.4 GHz κ.λπ.
  • Σύστημα RAM, π.χ. 512 MB, 1 GB, 2 GB κ.λπ.
  • Τύπος σύνδεσης, π.χ. καλώδιο, DSL, δορυφόρος κ.λπ.
  • ISP (υπηρεσία παροχής ίντερνετ)
  • Δρομολογητής/Μόντεμ, , π.χ. D-Link DI-624, Linksys WRTG54GS κ.λπ.
  • Αρχεία καταγραφής
Στοιχεία κινητού
  • Κατασκευαστής και μοντέλο συσκευής (π.χ. Samsung Galaxy S10, Apple iPhone X κ.λπ.).
  • Έκδοση λογισμικού (π.χ. , iOS 13.1, Android 11).
  • Τύπος σύνδεσης: Wi-Fi και/ή κινητό και την εταιρεία παροχής της υπηρεσίας(-ών).
  • Τα αρχεία καταγραφής της εφαρμογής μας.

Πώς να στείλεις τα αρχεία καταγραφής σου

Στείλε μας αυτά τα αρχεία το συντομότερο δυνατό, καθώς το λογισμικό μας τα διαγράφει μετά από 48 ώρες.

Desktop

Φόρτωσε το λογισμικό μας (δεν χρειάζεται να συνδεθείς). Από το λόμπι, διάλεξε:

Βοήθεια → Αρχεία καταγραφής (πληκτρολόγησε το όνομα χρήστη σου και τυχόν άλλα σχετικά στοιχεία) → ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ.

Αυτό θα στείλει αυτόματα τα αρχεία καταγραφής και την εξήγησή σου σε εμάς.

Κινητή συσκευή

Πήγαινε: Λογαριασμός → Βοήθεια → Αποστολή αρχείων καταγραφής στην υποστήριξη. Συμπλήρωσε τυχόν επιπλέον στοιχεία και στη συνέχεια πάτησε 'ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ'.

Αν χρησιμοποιείς το οικιακό σου ευρυζωνικό δίκτυο, δοκίμασε μια άλλη σύνδεση στο διαδίκτυο, αν είναι διαθέσιμη. Για παράδειγμα, δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις ένα smartphone ως hotspot στο μεταξύ. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων. Επικοινώνησε με τον πάροχο δεδομένων κινητής τηλεφωνίας σου για περισσότερες πληροφορίες.

Μόλις λάβουμε τις πληροφορίες και ελέγξουμε τα αρχεία, μπορούμε να βοηθήσουμε.

Αποποίηση ευθυνών:
Παρέχουμε συνδέσμους σε ιστοσελίδες και προϊόντα τρίτων μερών για την καλύτερη πληροφόρηση των παικτών μας. Το Stars Group δεν επιδοκιμάζει ούτε αναλαμβάνει την ευθύνη για τη χρήση αυτών των προϊόντων ή ιστοσελίδων, που είναι ανεξάρτητα από το Stars Group. Να έχεις υπόψη σου ότι τυχόν πληροφορίες ή προϊόντα που αναφέρονται, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ή να παραπέμπονται με δική σου ευθύνη και κατά τη διακριτική σου ευχέρεια.

Βρήκες αυτό το άρθρο χρήσιμο;


Δεν βρίσκεις αυτό που ψάχνεις;