Αν δεν μπορείς να σταθεροποιήσεις τη σύνδεσή σου, ακολουθούν ορισμένες συμβουλές.
Πάτησε εδώ αν χρησιμοποιείς την εφαρμογή μας για κινητά. Διαφορετικά, για το λογισμικό μας για desktop ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες:
Επανεκκίνηση και επανασύνδεση
Επανεκκίνησε τον υπολογιστή σου και απενεργοποίησε και επανενεργοποίησε τυχόν εξοπλισμό δικτύου. Ο εξοπλισμός δικτύου μπορεί να περιλαμβάνει συσκευές όπως το μόντεμ, το ρούτερ, σημεία πρόσβασης κ.λπ. Στη συνέχεια, βεβαιώσου ότι η σύνδεσή σου στο ίντερνετ λειτουργεί και στη συνέχεια άνοιξε ξανά το λογισμικό μας. Αν το πρόβλημα παραμένει, προσπάθησε να ρυθμίσεις το λογισμικό ασφαλείας σου
Ρύθμιση του λογισμικού ασφαλείας σας
Για να επιτρέψετε στο λογισμικό μας για τα Windows να έχει πρόσβαση στο ίντερνετ, μπορείς να δώσεις πρόσβαση σε αυτά τα προγράμματα:
Αν δεν μπορείτε να βρείτε κάποια από αυτά, δώστε πρόσβαση σε αυτά που μπορείτε να βρείτε. Για πληροφορίες σχετικά με τη χορήγηση άδειας σε προγράμματα μέσω του ενσωματωμένου firewall των Windows, ρίξε μια ματιά εδώ: Windows Defender (Microsoft.com)
Για πληροφορίες σχετικά με το πώς να ελέγξεις αν η εφαρμογή μας επιτρέπεται μέσω του ενσωματωμένου firewall του Mac, πήγαινε: macOS Firewall (Apple.com)
Αν το λογισμικό ασφαλείας σου είναι διαφορετικό, συμβουλεύσου τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Δοκίμασε το DNS της Google
Η μετάβαση στο Google DNS (σύστημα ονομάτων τομέα) βελτιώνει τις πιθανότητες σύνδεσής σου με τις υπηρεσίες μας.
Μπορείς να βρεις οδηγίες για το πώς να ρυθμίσεις τη συσκευή σου, ώστε να χρησιμοποιήσεις το DNS της Google στο site τους.
Αν αυτή η αλλαγή δεν σου επιτρέπει να συνδεθείς και εφόσον είναι διαθέσιμη σε εσένα, δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις διαφορετικό ISP.
Αν εξακολουθείς να μην μπορείς να συνδεθείς, επικοινώνησε μαζί μας
Αν τα παραπάνω βήματα δεν διορθώσουν το πρόβλημα, στείλε μας τα παρακάτω στοιχεία:
Μπορείς να μας στείλεις αυτές τις πληροφορίες μέσω του λογισμικού μας, της εφαρμογής για κινητά ή της ιστοσελίδας μας.
Αν δεν μπορείς να συνδεθείς μέσω κινητού, δοκίμασε τις παρακάτω προτάσεις. Μετά από κάθε βήμα, δοκίμασε ξανά την εφαρμογή μας.
Έλεγξε τη σύνδεσή σου στο ίντερνετ
Ελέγξτε ότι είσαστε συνδεδεμένος είτε σε Wi-Fi είτε σε δίκτυο δεδομένων κινητού. Θα πρέπει να δεις τα εικονίδια στο πάνω μέρος της οθόνης σου. Αν δεν είσαι, προσάρμοσε τις ρυθμίσεις του WiFi σου ή δικτύου του κινητού σου.
Κάνε επανεκκίνηση της συσκευής σου
Το επόμενο βήμα είναι να κάνεις επανεκκίνηση της συσκευής σου απενεργοποιώντας την και στη συνέχεια ενεργοποιώντας την ξανά.
Κάνε επανεγκατάσταση της εφαρμογής μας
Αν η επανεκκίνηση δεν επιλύσει το πρόβλημα, δοκίμασε να επανεγκαταστήσεις την εφαρμογή μας. Θα πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις την εφαρμογή διαγράφοντάς την από τη συσκευή σου. Κατέβασε ένα νέο αντίγραφο της εφαρμογής μας και εγκατάστησέ το.
Δοκίμασε το DNS της Google
Η μετάβαση στο Google DNS (σύστημα ονομάτων τομέα) βελτιώνει τις πιθανότητες σύνδεσής σου με τις υπηρεσίες μας.
Μπορείς να βρεις οδηγίες για το πώς να ρυθμίσεις τη συσκευή σου, ώστε να χρησιμοποιήσεις το DNS της Google στο site τους.
Αν αυτή η αλλαγή δεν σου επιτρέπει να συνδεθείς και εφόσον είναι διαθέσιμη σε εσένα, δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις διαφορετικό ISP.
Επικοινώνησε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες
Αν τα παραπάνω βήματα δεν επιλύσουν το πρόβλημα, μπορείς να αναφέρεις το πρόβλημα αποστέλλοντάς μας αυτές τις πληροφορίες:
Μπορείς να μας στείλεις αυτές τις πληροφορίες μέσω του λογισμικού μας, της εφαρμογής για κινητά ή της ιστοσελίδας μας.
Αποποίηση ευθυνών:
Παρέχουμε συνδέσμους σε ιστοσελίδες και προϊόντα τρίτων μερών για την καλύτερη πληροφόρηση των παικτών μας. Το Stars Group δεν επιδοκιμάζει ούτε αναλαμβάνει την ευθύνη για τη χρήση αυτών των προϊόντων ή ιστοσελίδων που είναι ανεξάρτητα από το Stars Group. Να έχεις υπόψη σου ότι τυχόν πληροφορίες ή προϊόντα που αναφέρονται, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ή να παραπέμπονται με δική σου ευθύνη και κατά τη διακριτική σου ευχέρεια.