Για την επίλυση αυτού του ζητήματος, προτείνουμε να ακολουθήσεις αυτά τα βήματα:
Άνοιξε τον πίνακα ελέγχου του λογισμικού ασφαλείας (συνήθως κάνοντας διπλό κλικ στο εικονίδιο του λογισμικού ασφαλείας κοντά στο ρολόι συστήματος των Windows ή αναζητώντας το στο μενού Έναρξη).
Στη συνέχεια, επίλεξε την ετικέτα ‘Προγράμματα’ (ή αλλιώς εντόπισε τη λίστα προγραμμάτων). Ενδέχεται να υπάρχουν διάφορα στοιχεία στη λίστα προγραμμάτων:
Πρόσθεσε όλα τα στοιχεία προγραμμάτων που αναφέρονται στη λίστα. Για κάθε ένα, η αλλαγή από ‘Block All’ σε ‘Permit All’ (ή σε λιγότερο περιοριστικές εξουσιοδοτήσεις) θα πρέπει να επαρκεί για την επίλυση αυτού του ζητήματος.
Οι οδηγίες για την πραγματοποίηση αυτού του βήματος ποικίλλουν. Για περαιτέρω βοήθεια, πρέπει να επικοινωνήσεις με τον πάροχο του λογισμικού ασφαλείας.
Αν το πρόβλημα συνεχίζεται, ο πάροχος υπηρεσιών internet που συνεργάζεσαι μπορεί να έχει αποκλείσει την πρόσβαση σε ορισμένα στοιχεία του λογισμικού μας. Έχουμε λάβει αναφορές ότι η χρήση του Google Public DNS επιλύει αυτό το ζήτημα. Μπορείς να βρεις πληροφορίες για το πώς να διαμορφώσεις τις ρυθμίσεις δικτύου σου στον ιστότοπο της Google.
Αν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις προβλήματα μετά από αυτές τις αλλαγές, σου συνιστούμε να επικοινωνήσεις με την ομάδα υποστήριξης του παρόχου σου για περαιτέρω βοήθεια. Στο μεταξύ, αν έχεις πρόσβαση σε διαφορετική σύνδεση (με άλλο ISP) προτείνουμε να δοκιμάσεις αυτή τη σύνδεση.
Αποποίηση ευθυνών
Παρέχουμε συνδέσμους σε ιστοσελίδες και προϊόντα τρίτων μερών για την καλύτερη πληροφόρηση των παικτών μας. Το Stars Group δεν επιδοκιμάζει ούτε αναλαμβάνει την ευθύνη για τη χρήση αυτών των προϊόντων ή ιστοσελίδων, που είναι ανεξάρτητα από το Stars Group. Να έχεις υπόψη σου ότι τυχόν πληροφορίες ή προϊόντα που αναφέρονται, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ή να παραπέμπονται με δική σου ευθύνη και κατά τη διακριτική σου ευχέρεια.