pokercasino
pokercasino

Αποστολή των αρχείων καταγραφής του λογισμικού μας

Τα αρχεία καταγραφής του λογισμικού μας καταγράφουν ενέργειες από την εφαρμογή μας.

Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με το λογισμικό μας ή με τον λογαριασμό σου, στείλε μας τα αρχεία καταγραφής. Στη συνέχεια μπορούμε να τα εξετάσουμε για μηνύματα σφάλματος ή ενδείξεις για το τι μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα.

Τα αρχεία καταγραφής θα διαγραφούν μετά από 48 ώρες, επομένως στείλε μας τα αρχεία το συντομότερο δυνατό.

Λογισμικό για desktop (Windows ή Mac)

Φόρτωσε το λογισμικό μας (δεν χρειάζεται να συνδεθείς). Από το λόμπι, διάλεξε:

Βοήθεια → Αρχεία καταγραφής (πληκτρολόγησε το όνομα χρήστη σου και τυχόν άλλα σχετικά στοιχεία) → ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ.

Αυτό θα στείλει αυτόματα τα αρχεία καταγραφής και την εξήγησή σου σε εμάς.

Αποστολή των αρχείων καταγραφής με άλλα συνημμένα αρχεία

Αν θέλεις να συμπεριλάβεις άλλα συνημμένα αρχεία (όπως στιγμιότυπα οθόνης) και να τα στείλεις μαζί με τα αρχεία καταγραφής, μπορείς να το κάνεις χειροκίνητα. Άνοιξε το λόμπι και επίλεξε:

Βοήθεια → Αρχεία καταγραφής → ZIP & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ

Αποθήκευσε το αρχείο στην επιφάνεια εργασίας σου (ίσως πρέπει να πλοηγηθείς σε αυτό καθώς η προεπιλεγμένη θέση είναι ο κατάλογος ρυθμίσεων). Μπορείς να μας στείλεις τα αρχεία καταγραφής μέσω του λογισμικού ή του ιστοτόπου.

Τι συμβαίνει αν δεν μπορώ να ανοίξω το λογισμικό;

Προσπάθησε να τρέξεις το λογισμικό μας για 3 έως 4 λεπτά και να το αφήσεις να 'επιχειρήσει' να συνδεθεί. Ακόμα κι αν υπάρχει κάποιο σφάλμα, απλά κράτησε το πρόγραμμα ανοιχτό για μερικά επιπλέον λεπτά.

Μόλις περάσει ο χρόνος, ακολούθησε τα βήματα που ισχύουν για το λειτουργικό σου σύστημα:

Windows
  1. Πάτησε το πλήκτρο των Windows + ‘R’ (ταυτόχρονα).
  2. Πληκτρολόγησε ή κάνε αντιγραφή/επικόλληση το παρακάτω κείμενο στο πεδίο που παρέχεται και πάτησε ‘Εnter':
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Βρες και άνοιξε τον φάκελο του λογισμικού μας.
  4. Εντόπισε όλα τα αρχεία που τελειώνουν σε .log.0 ή .log.1.
  5. Σύρε αυτά τα αρχεία στην επιφάνεια εργασίας για εύκολη πρόσβαση.

Προώθησε μας τα αρχεία καταγραφής μέσω του λογισμικού μας ή του ιστοτόπου. Συμπερίλαβε το όνομα χρήστη σου και τυχόν σχετικά στοιχεία.

Ρίξε μια ματιά σε αυτό το βίντεο για αναλυτικές οδηγίες:

Mac OS X
  1. Άνοιξε την ‘Αναζήτηση’ και στην μπάρα του 'Μενού’ στο επάνω μέρος της οθόνης κάνε κλικ στη ‘Μετάβαση’ και στη συνέχεια στη ‘Μετάβαση σε φάκελο'.
  2. Πληκτρολόγησε ή κάνε αντιγραφή/επικόλληση το παρακάτω κείμενο στο πεδίο που παρέχεται και πάτησε ‘Εnter':
    ~/Library/Logs
  3. Βρες και άνοιξε τον φάκελο του λογισμικού μας.
  4. Εντόπισε όλα τα αρχεία που τελειώνουν σε .log.0 ή .log.1.
  5. Σύρε αυτά τα αρχεία στην επιφάνεια εργασίας για εύκολη πρόσβαση.

Προώθησε μας τα αρχεία καταγραφής μέσω του λογισμικού μας ή του ιστοτόπου. Συμπερίλαβε το όνομα χρήστη σου και τυχόν σχετικά στοιχεία.

Αν χρησιμοποιείς την εφαρμογή μας για κινητά, διάλεξε την παρακάτω επιλογή:

Εφαρμογή για κινητά (Android ή iOS)
  1. Φόρτωσε την εφαρμογή στο κινητό σου και συνδέσου. Αν δεν μπορείς να συνδεθείς, ακολούθησε το βήμα 2, διαφορετικά προχώρησε στο βήμα 3.
  2. Κλείσε το παράθυρο σύνδεσης πατώντας το 'X' επάνω δεξιά.
  3. Πάτησε το εικονίδιο ‘Λογαριασμός’ για να εκκινήσεις την ενότητα λογαριασμού.
  4. Διάλεξε 'Βοήθεια' και 'Αποστολή αρχείων καταγραφής στην υποστήριξη'.
  5. Πληκτρολόγησε το όνομα χρήστη σου και τυχόν σχετικά στοιχεία.
  6. Πληκτρολόγησε 'ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ'.

Έτσι, θα σταλούν αυτομάτως τα αρχεία σε εμάς.

Μόλις λάβουμε και εξετάσουμε τα αρχεία καταγραφής, θα μπορούμε στη συνέχεια να σε βοηθήσουμε καταλλήλως.

Βρήκες αυτό το άρθρο χρήσιμο;


Δεν βρίσκεις αυτό που ψάχνεις;