Πρώτα, έλεγξε ότι έχεις ενεργοποιήσει τον ήχο στην εφαρμογή για κινητά.
Λογαριασμός → Ρυθμίσεις→ Ήχος
Ενεργοποίησε την επιλογή ήχου εάν δεν είναι ενεργοποιημένη. Αυτό θα πρέπει να επαναφέρει τον ήχο σου στο κανονικό ενώ παίζεις ένα παιχνίδι.
Αν το πρόβλημα συνεχιστεί, επανεκκίνησε την κινητή συσκευή σου.
Αν ο ήχος εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα:
Αν εξακολουθείς να έχεις προβλήματα, ενημέρωσέ μας:
Επίσης, στείλε μας τα αρχεία καταγραφής από την εφαρμογή μας:
Εικονίδιο λογαριασμού → Βοήθεια → Αποστολή αρχείων καταγραφής στην υποστήριξη → ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ
Σημαντικό:
Στείλε μας αυτά τα αρχεία το συντομότερο δυνατό, καθώς διαγράφονται μετά από 48 ώρες.