Για να επιλύσεις αυτό το ζήτημα, δες αν έχεις εγκαταστήσει στη συσκευή σου την πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού σου συστήματος.
Αν έχεις εγκαταστήσει ήδη την επόμενη έκδοση, εγκατάστησε εκ νέου την εφαρμογή μας και προσπάθησε να ανοίξεις το Ταμείο μας.
Αν το πρόβλημα συνεχιστεί, στείλε μας τις παρακάτω πληροφορίες:
Android
Ρυθμίσεις → Πληροφορίες συσκευής → Πληροφορίες λογισμικού
iOS
Ρυθμίσεις → Γενικά → Πληροφορίες
Οι οδηγίες σχετικά με τον τρόπο εύρεσης ενημερώσεων ή/και των ονομάτων των επιλογών που πρέπει να πατήσεις μπορούν να διαφέρουν από συσκευή σε συσκευή. Αλλά θα πρέπει να είναι όπως οι οδηγίες που σου έχουμε δώσει. Επικοινώνησε με τον κατασκευαστή της συσκευής σου για τις ακριβείς οδηγίες, αν χρειάζεται.
Επίσης, στείλε μας τα αρχεία καταγραφής από την εφαρμογή μας.
Εν τω μεταξύ, δοκίμασε το Ταμείο μας μέσω της έκδοσης για desktop. Διαφορετικά, αν είσαι στο κέντρο βοήθειας μέσω του site: