Για να επιβεβαιώσεις αν αυτή η μέθοδος είναι διαθέσιμη στη χώρα σου, συνδέσου στον λογαριασμό σου και πήγαινε στο Ταμείο.
Πώς πραγματοποιώ κατάθεση με την κάρτα μου;
Απλώς ακολούθησε αυτά τα βήματα:
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου και πήγαινε στο 'Ταμείο'. Αν χρησιμοποιείς τον ιστότοπό μας:
- Πάτησε ‘Κατάθεση’ και επίλεξε τον τύπο κάρτας που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.
- Διάλεξε ένα από τα προτεινόμενα ποσά κατάθεσης ή συμπλήρωσε ένα διαφορετικό στο πεδίο.
- Πάτησε το πράσινο κουμπί για να συνεχίσεις.
- Συμπλήρωσε τα στοιχεία της κάρτας σου:
- Αριθμός κάρτας (16 ψηφία χωρίς κενά)
- Ημερομηνία λήξης κάρτας (μήνας/έτος)
- Τριψήφιος αριθμός επαλήθευσης κάρτας (βρίσκεται στην πίσω πλευρά της κάρτας)
- Στην επόμενη οθόνη, επίλεξε μια μέθοδο επαλήθευσης (κατά περίπτωση):
- Mastercard SecureCode
- Κωδικός Verified by Visa/Κωδικός μίας χρήσης
- Έλεγξε τα στοιχεία συναλλαγών σου και υπόβαλε το αίτημά σου.
Θα πιστώσουμε τα κεφάλαια σου αμέσως.
Υπάρχουν κάποιες χρεώσεις κατάθεσης;
Δεν επιβάλουμε χρεώσεις για τη χρήση της κάρτας σου σε εμάς. Ωστόσο, οι παίκτες είναι υπεύθυνοι για οποιεσδήποτε χρεώσεις από μέρους του εκδότη της κάρτας τους. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική του εκδότη της κάρτας σου για τις χρεώσεις online αγορών, επικοινώνησε απευθείας μαζί τους.
Προσπάθησα να καταθέσω, αλλά δεν μπόρεσα. Γιατί;
Ακολουθούν ορισμένοι από τους πιο συνηθισμένους λόγους για μια αποτυχημένη κατάθεση:
- Λανθασμένα στοιχεία: Έλεγξε τα στοιχεία της κάρτας σου, προτού προσπαθήσεις ξανά.
- Ληγμένη κάρτα: Βεβαιώσου ότι η κάρτα σου δεν έχει λήξει ή δεν πρόκειται να λήξει αυτόν τον μήνα.
- Ανεπαρκή κεφάλαια: Έλεγξε το διαθέσιμο υπόλοιπό σου προτού προσπαθήσεις ξανά.
- Η κάρτα έχει φραγή για συναλλαγές που αφορούν online τυχερά παιχνίδια: Επικοινώνησε με την τράπεζά σου, για να επιβεβαιώσεις αν επιτρέπουν online συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών υπό τον κωδικό 7995.
Αν αναζητάς μια εναλλακτική επιλογή κατάθεσης, απλώς πήγαινε στο ‘Ταμείο’ για να δεις όλες τις διαθέσιμες επιλογές.
Θέλω να χρησιμοποιήσω μια νέα κάρτα για κατάθεση, αλλά δεν μπορώ.
Αν αντιμετωπίζεις δυσκολίες κατάθεσης με τη νέα σου κάρτα, αυτό μπορεί να οφείλεται στο εξής:
- Χρησιμοποιείς την επιλογή γρήγορης κατάθεσης, η οποία χρησιμοποιεί αποθηκευμένες πληροφορίες από κάρτες που έχουν χρησιμοποιηθεί προηγουμένως. Αν συμβαίνει αυτό:
- Πήγαινε στο Ταμείο, πάτησε 'Επιλογές γρήγορης κατάθεσης', επίλεξε 'Καμία' και μετά πάτησε 'Αποθήκευση'.
- Για να αποθηκεύσεις τα στοιχεία της νέας κάρτας σου για μελλοντικές γρήγορες καταθέσεις, πραγματοποίησε μια νέα κατάθεση στο Ταμείο και επίλεξε το πλαίσιο 'Αποθήκευση στοιχείων πληρωμής και ορισμός λογαριασμού ως λογαριασμός Γρήγορης Κατάθεσης'.
- Επιχειρείς την κατάθεσή σου χρησιμοποιώντας τις προσυμπληρωμένες πληροφορίες στην αναδυόμενη οθόνη της μεθόδου που είχε χρησιμοποιηθεί προηγουμένως.
- Για να χρησιμοποιήσεις έναν νέο αριθμό κάρτας, πάτησε το κουμπί 'Αφαίρεση' και στη συνέχεια 'Επιβεβαίωση'.
- Για να διατηρήσεις τις αποθηκευμένες πληροφορίες και να χρησιμοποιήσεις μια διαφορετική επιλογή, πάτησε 'Άλλη πληρωμή' και θα μεταφερθείς στο Ταμείο.
- Η νέα κάρτα σου περιορίζεται από online συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών . Επικοινώνησε με τον εκδότη της κάρτας σου για επιβεβαίωση και κατάργηση αυτού του περιορισμού, αν είναι δυνατόν.