Αν αντιμετωπίζεις κάποιο από τα παρακάτω προβλήματα ενώ προσπαθείς να αποκτήσεις πρόσβαση στο Ταμείο μας, τότε ακολούθησε τις ακόλουθες οδηγίες για να τα διορθώσεις:
1. Άνοιξε το Windows Explorer (πρόγραμμα περιήγησης αρχείων στον υπολογιστή σου - ΟΧΙ τον Internet Explorer).
2. Κάνε αντιγραφή και επικόλληση τον παρακάτω σύνδεσμο στο πεδίο αναζήτησης (στο κάτω μέρος του παραθύρου):
%USERPROFILE%\appdata\local\temp\
3. Εντόπισε και κάνε διαγραφή του φακέλου PokerStarsBrCache.
4. Άνοιξε το λογισμικό του PokerStars και κάνε κλικ στο Ταμείο, λογικά θα φορτώσει κανονικά.