Όταν προσπαθείς να συνδεθείς ή να καταθέσεις και να παίξεις, μπορεί να λάβεις ένα μήνυμα σφάλματος που αναφέρει ότι ο λογαριασμός σου έχει κλείσει ή περιοριστεί. Μια από τις ομάδες ή τα αυτόματα συστήματά μας απαιτούν κάτι από εσένα για να σου επιτρέπουν να παίζεις με ασφάλεια.
Πιθανοί λόγοι περιλαμβάνουν:
Όταν κλείνουμε ή περιορίζουμε έναν λογαριασμό, ενημερώνουμε τον παίκτη σχετικά με την αιτία. Έλεγξε την καταχωρημένη διεύθυνση email σου για ένα μήνυμα που εξηγεί τι χρειαζόμαστε από εσένα. Στη συνέχεια, επικοινώνησε μαζί μας επιλέγοντας το κουμπί 'Επικοινωνία' παρακάτω.
Δεν επιτρέπουμε πάνω από έναν λογαριασμό ανά παίκτη ανά άδεια. Αυτό συμβαδίζει με την πολιτική μας σχετικά με τους διπλούς λογαριασμούς. Ρίξε μια ματιά στους γενικούς όρους μας για περισσότερες πληροφορίες. Αν έχεις συνειδητοποιήσει ότι έχεις περισσότερους από έναν λογαριασμούς, επικοινώνησε μαζί μας και ενημέρωσέ μας.