pokercasino

Ο λογαριασμός μου έχει κλείσει ή περιοριστεί και δεν έχω πρόσβαση σε αυτόν

Όταν προσπαθείς να συνδεθείς ή να καταθέσεις και να παίξεις, μπορεί να λάβεις ένα μήνυμα σφάλματος που αναφέρει ότι ο λογαριασμός σου έχει κλείσει ή περιοριστεί. Μια από τις ομάδες ή τα αυτόματα συστήματά μας απαιτούν κάτι από εσένα για να σου επιτρέπουν να παίζεις με ασφάλεια.

Γιατί έχει περιοριστεί ο λογαριασμός μου;

Πιθανοί λόγοι περιλαμβάνουν:

  • Ζητήσαμε έγγραφα από εσένα και δεν τα έχουμε λάβει ακόμα. Ρίξε μια ματιά σε αυτήν τη σελίδα για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους λόγους για τους οποίους ζητούμε έγγραφα και πώς να τα στείλεις.
  • Δεν επαλήθευσες εγκαίρως τον λογαριασμό σου.
  • Παρατηρήσαμε ότι δημιούργησες περισσότερους από έναν λογαριασμούς.
  • Ζήτησες να κλείσει ο λογαριασμός σου στο παρελθόν.
  • Τον κλείσαμε σύμφωνα με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις.
  • Έχουμε περιορίσει τον λογαριασμό για λόγους ασφαλείας.
  • Πρέπει να ζητήσουμε περισσότερα έγγραφα από εσένα για να επαληθεύσουμε τα κεφάλαιά σου ή για να συμμορφωθούμε με τους νόμους κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

Πώς ανακτώ πρόσβαση στον λογαριασμό μου;

Όταν κλείνουμε ή περιορίζουμε έναν λογαριασμό, ενημερώνουμε τον παίκτη σχετικά με την αιτία. Έλεγξε την καταχωρημένη διεύθυνση email σου για ένα μήνυμα που εξηγεί τι χρειαζόμαστε από εσένα. Στη συνέχεια, επικοινώνησε μαζί μας επιλέγοντας το κουμπί 'Επικοινωνία' παρακάτω.

Τι γίνεται αν έχω πάνω από έναν λογαριασμό;

Δεν επιτρέπουμε πάνω από έναν λογαριασμό ανά παίκτη ανά άδεια. Αυτό συμβαδίζει με την πολιτική μας σχετικά με τους διπλούς λογαριασμούς. Ρίξε μια ματιά στους γενικούς όρους μας για περισσότερες πληροφορίες. Αν έχεις συνειδητοποιήσει ότι έχεις περισσότερους από έναν λογαριασμούς, επικοινώνησε μαζί μας και ενημέρωσέ μας.

Βρήκες αυτό το άρθρο χρήσιμο;


Δεν βρίσκεις αυτό που ψάχνεις;